czwartek, 4 lutego 2016

" I wanna be a piece of chocolate in his lips. "

Hej wszystkim :) Niestety, nam już zaczęła się szkoła, jednakże ja z Gdańska wracałam dopiero w poniedziałek. We wtorek nie poszłam do szkoły, więc te dwa dni dłużej ferii miałam załatwione. Dzisiaj jest czwartek czyli w sumie drugi dzień mojej szkoły a ja już zdążyłam napisac 3 kartkówki :D W szkole nas ani trochę nie oszczędzają. Dopiero co skończyły sie ferie a my mamy juz masę sprawdzianów czy kartkówek. Zmieniając temat, ostatnio zauważyłam, że statystyki  czytelności naszego bloga znacznie się polepszyły z czego bardzo się cieszę. Chciałabym abyście także pozostawiali po sobie jakiś ślad np. w postaci komentarza. Będzie nam naprawde bardzo miło. A teraz obejrzyjcie kilka zdjęć, które zrobiłam będąc jeszcze na feriach. Ubrana jestem bardzo zwyczajnie wiec nie ma tu jakiś rewelacji. Do zobaczenia! 

                        Roxana












2 komentarze:

  1. Super zdjęcia ;)
    Tez jestem z okolic Krakowa
    Zapraszał na mojego bloga
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia ;)
    Tez jestem z okolic Krakowa
    Zapraszał na mojego bloga
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń