sobota, 30 stycznia 2016

" I like rain, in the rain you don't see my tears. "

Cześć wszystkim :) Jak już pewnie wiecie z wcześniejszego posta zaczęły nam się ferie. A skoro ferie to i wyjazdy. Ja w pierwszym tygodniu nigdzie nie pojechałam. Dopiero w drugim udało mi się wybyć z tłoczonego Krakowa. Po kilkugodzinnej podróży i setkach przebytych kilometrów w końcu znalazłam sie tutaj! W Gdańsku. Mieszkam bardzo blisko starówki. Mój "hotel" znajduje się tuż nad Motławą,
Tak blisko, że można z balkonu rzucić butelkę wprost do wody. Wczoraj w ramach pobytu w trójmieście pojechałam  do Sopotu. Jak każdy pewne z was wie znajduje się tam słynne molo :)Dziś  przychodzę do was ze zdjęciami z Sopotu. Tym razem fotografie niebędą  skupione na stylizacji bo moje ubranie było bardzo bardzo zwyczajne. Przecież miało być wygodnie! Pomimo tego  zwyczajnego ubioru mam nadzieje,że  zdjęcia wam sie spodobają :) Do usłyszenia! 

                         Roxana






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz